Subject: Ed: Teile on saabunud dokument Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolist
From: "Liina Saar" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 11:02:39 +0300

Tere

Palun registreerida „Õed tagasi tervishoidu“ raames teooria- ja 
praktikaeksami sooritanud õdede nimekiri (6.3-4).

Heade soovidega

Liina Saar

teenuse juht

tervishoiuteenuste osakond

+372 6509858

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 20. mai 2025 08:57
Adressaat: Liina Saar <[email-masked]>
Koopia: Kadri Kööp <[email-masked]>; Jandra Sule <[email-masked]>
Teema: Teile on saabunud dokument Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolist

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teile on saabunud kiri Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolist.

Pealkiri: Teatis

Registreerimise kuupäev: 19.05.2025
Registreerimisnumber: 2-1/25/110

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt https://installer.id.ee/

Lugupid​amisega

Maiu Rüüdokumendihalduse 
spetsialistTallinna 
Tervishoiu Kõrgkool
[email-masked] <mailto:[email-masked]>